Ce face un tehnician de hotel în Germania?

Manager de hotel în Germania
0

Ce face un tehnician de hotel sau un expert hotelier?

În calitate de manager hotelier sau expert la hotel, sunteți un adevărat tuturor! Lucrați într-o varietate de zone ale hotelului, cunoașteți toate fluxurile de lucru și țineți evidența. Vă asigurați că oaspeții hotelului se simt bine.

Aceasta include asigurarea că, camerele sunt atrăgătoare și fie vă curățați singuri, fie verificați dacă au fost curățate corespunzător. De asemenea, puteți folosi barul hotelului sau restaurantul. Se întâmplă, de asemenea, să asistați la pregătirea meselor direct în bucătărie.

De asemenea, stați la recepția hotelului și sunați cu potențialii oaspeți. Vă salutați oaspeții noi și le arătați camera lor. Monitorizarea altor grupuri de personal, cum ar fi personalul de curățenie sau ajutoarele pentru bucătărie, este la fel de mult ca parte a postului tău de contabilitate.

Planificați evenimente speciale în scopuri publicitare sau la cererea clienților, de exemplu pentru evenimentele companiei din hotel. În plus, calculați prețurile și revizuiți din nou oferta din hotel.

Ce învață un tehnician de hotel la școala profesională?

La școala profesională, atât conținutul profesional, cât și cel interprofesional se află pe curriculum. Subiectele specifice subiectului includ managementul mărfurilor, orientarea oaspeților și organizarea hotelurilor. Subiectele generale includ politicile hotelurilor, engleză, germană și sport.

Unele școli profesionale oferă așa-numitele cursuri de diferențiere, adică un fel de cursuri elective. Apoi, puteți, de exemplu, în plus față de subiectele prescrise, ocupa un curs de vin, bucătar, cocktail sau limbă.

Primul an de instruire:

În primul rând, este zona de orientare pentru oaspeți, în care se ocupă de băuturi, tacâmuri și vase. Chiar dacă sunt servite băuturi și mâncare, învățați ca un manager de hotel în plină desfășurare încă din primul an. În plus, aceștia vor discuta despre gestionarea operațională și vor afla cum sunt înregistrate sau respinse înregistrările și ce directive trebuie respectate în domeniul protecției datelor. Cursurile de limba engleză sunt de asemenea disponibile chiar la începutul cursului.

Al doilea an de instruire:

Acum, accentul se pune pe consultanță și vânzări în restaurant. Cum le recomandați oaspețiiolor corect, mâncăruri și băuturi? Cum să rezolvați plângerile? Cum desfășurați discuții profesionale cu clienții care se pot plânge sau care au întrebări specifice. Aceste și multe alte întrebări vor fi luate în considerare în al doilea an de formare. Gestionarea mărfurilor este, de asemenea, pe programa școlară. Apoi, veți învăța, printre alte ordine, și veți oferi prețuri de vânzare în mod economic. Alte domenii sunt este serviciul de mărfuri, cum să fie curățate și pregătite camerele de oaspeți.

Al treilea an de instruire:

În ultimul an de formare vă aprofundati cunoștințele în domeniul orientării clienților. Acum este vorba de zona de recepție și de modul în care, de exemplu, creați oferte, efectuați misiuni de oaspeți și gestionați casa de oaspeți. In plus, vă familiarizați cu subiecte de marketing și învățați cum să dezvoltați și să implementați concepte. În cele din urmă, cel mai bun mod de a utiliza personalul este când vine vorba de serviciul economic.

Școala de Tehnician Hotel în Germania!

Germania

Lasati-ne un comentariu